رینگ چرخ در حین حرکت خودرو با مانع یا چاله‌هایی روبرو می‌شود که باعث تابدار شدن رینگ و یا حتی شکستن آن می‌شود. البته این رینگ‌ها قابل بازسازی و ترمیم هستند. لاستیک‌هایی که ارتفاع یا فاق کوتاه‌تری دارند بیشتر دچار ضربه شده و معیوب می‌شوند که با تابگیری رینگ می‌توان مشکل آن‌ها را حل کرد. یکی از آیتم‌های خدماتی که در آپارتی‌ها انجام می‌شود تابگیری رینگ می‌باشد. رینگ بر اثر ضربه به دو شکل آسیب می‌بیند. اول تاب لنگی یا تاب از بغل می‌باشد که به معنای ضربه خوردن رینگ از بغل می‌باشد. دوم تاب کله‌ای است که معمولاً در هنگام افتادن چرخ در چاله‌ها اتفاق می‌افتد و در این حالت، فشار از بالا به پایین رینگ اصابت می‌کند. هر دوی این تاب‌ها باعث لرزش شده و درصورت بر طرف نشدن ممکن است سیستم تعلیق و یا جلوبندی ماشین را دچار آسیب نماید. برای انجام تابگیری، ابتدا رینگ تا درجه معینی گرم می‌شود. سپس توسط تعمیرکار ماهر با استفاده از دستگاه تخصصی هیدرولیکی، تاب رینگ بر طرف می‌شود و رینگ به شکل یکنواخت در آمده و لرزش آن نیز از بین می‌رود.